PENAWAR DARI HJ. SUHAIMI HARUN

Assalamualaikum wbkth.

Mesej PENTING ini ditujukan khas kepada warga MALAYSIA!

Untuk nasihat dan rawatan, boleh hubungi Hj. Suhaimi Harun, Tel: +6019-2059998, E-mail: hjsuhaimiharun@gmail.com

Bagi mereka yang mengidap penyakit kanser, tidak kiralah sama ada kanser darah, kanser rahim, kanser lendir, kanser payudara, kanser par-paru, kanser usus, kanser hati.. Datanglah berjumpa HJ. SUHAIMI, dengan izin Allah, sel-sel kanser akan beransur mati dan tidak akan merebak lagi, biizmiLLAH...

Bagi mereka yang mengidap penyakit jantung pula, sama ada, jantung tersumbat, lemah jantung, akan bypass dan sebagainya.. Insya Allah, HJ. SUHAIMI akan membantu ikhtiar sembuhkan kembali sakit jantung tersebut. Pesakit akan diminta untuk menarik nafas dan merasai sendiri perubahan setelah menerima rawatan. Jika masih semput dan sakit, HJ. SUHAIMI akan berikhtiar sehingga pernafasan pesakit lancar.

Begitu juga dengan pesakit stroke, angin ahmar, gout, sakit lutut, prostat, buah pinggang, kencing manis, darah tinggi, kebas-kebas bahagian tangan dan kaki, asma, dan sebagainya.

Untuk mereka yang mempunyai penyakit buasir, resdung, jerawat, migrain dan batu karang juga boleh mendapatkan rawatan dari HJ. SUHAIMI, Insya Allah.

























Dengan keizinan daripada Allah dan barokah pelbagai perguruan nusantara yang diwarisi secara turun temurun menggunakan aura tenaga dalaman dan pembedahan batin yang diperolehi dari negara Arab, India, China, dan Indonesia, HJ. SUHAIMI mampu berusaha melalui doa dan gabungan pelbagai kaedah tersebut untuk menyembuhkan penyakit-penyakit berkenaan secara tradisional digabungkan dengan perubatan Islam. Semuanya seiring Tauhid dan Syariat.




"Semua penyakit ada ubatnya melainkan Mati"
...Jangan mati akal, teruslah berusaha....

HJ. SUHAIMI juga berusaha membantu anda yang mengalami pelbagai masalah spiritual seperti Gangguan 3S (Sihir, Santau, Saka dan sebagainya), semua hanya dengan izin Allah.
























*** Datanglah. Perkara terpenting adalah ikhtiar agar pesakit sembuh dengan izin Allah. 

Rawatan ulangan juga boleh dilakukan untuk membantu mempercepatkan proses penyembuhan.

Rawatan yg kami lakukan bukanlah untuk menggantikan arus perdana yg sedia ada tetapi untuk ikhtiar melengkapi/komplementari.

Insya Allah. Jazakumullah.

*PERUBATAN ISLAM* 
(Geliga Belut Enterprise)
+6 019-2059 9988.
website: 
terapibuasirdanresdung.com atau www.geligabelut.com 
email: 
hjsuhaimiharun@gmail.com
fb: Suhaimi Harun





HJ. SUHAIMI AKAN BERADA MENGIKUT JADUAL DAN TEMUJANJI DI:
JOHOR BHARU 
IPOH
GEORGE TOWN
ALOR  SETAR
KUANTAN
KUALA TERENGGANU
KOTA BHARU
KUCHING
KOTA KINABALU